oztrkbrcc Merhabalar bebeğim yogun bakımda yatıyor her gun yanına gidiyorum size şunu sormak istiyorum emerken mi daha cok sut gelir yoksa pompayla bir sagımda mı daha cok sut gelir
Furug oztrkbrcc kesinlikle emerken ne zaman pompayi biraktm bebegim doymaya baslamisti ama suan aldigi miktwr zaten azdir o nedenle doydugunu gormeniz acisindn sagim yapin ama eve geldiginde yavrunuzu sadece emzirin
Zuhal1414 oztrkbrcc sağdığımda doğru dürüst süt hiç çıkmadı hiç bir zaman ama sadece anne sütü ile besliyorum bebeğimi ve kilo alımı iyi şükür zaten sağarak değil emerek daha çok geliyor
morkalp Çok geçmiş olsun bir an önce kavuşmanız dileğiyle 🌸 Doktorum bana asla bebeğin emmesiyle pompa bir olmaz. Asla sağıp bakıp sütüm az deme demişti.