Browni_61 bebeklerin ilk 6 ayinda (ozellikle sadece anne sutuyle beslenenlerde) emzirmeden sonra hirilti normalmis. Benim bebegim de vardi, doktor boyle soyledi. Ama yine de aylik kontrolleri aksatmayip mutlaka cocuk doktoruna goturun cigerlerini dinlesin.