kubralyaa ay sus maşallah de. Uyusun napıcan uyandırıp 😂 yeterki uyusun sende bol bol dinlen ama bence süt sağ gece. Çünkü gece süt üretimi fazla oluyormuş ya süt depolamış olursun bşraz daha büyüyünce yetmeyebilir benim öyle olmuştu gündğz uyumamaya başladıkça çok emdi yetmedi sağdıklarımdan verdim emzirme danışmanı vardı onunla görüştüm gece 2 saate bir sağmadığın için azalmıştır dedi. Benim yavrumda 4 saat uyuyor gece