big_way Arkadaşlar 4 aylık bebeğimde alerji çıktı ve neocate alerji mamasına geçmek zorunda kaldık. Mamalar hiç açılmamış almak isteyen varsa yardımcı olurum. Milasta oturuyorum.
Miiray Canim ben aptamil kullaniyorum bebegim bumara 1 mi kullaniyorsunuz ? Fiyat ne kargo banami sizemi ait nasil yapalim ? Ve kac kilo aptamil mama