Annesizanne Ebruli101 yok yumuşak canım içimi felan iyi yani nescafe gibi oluyor ama ben Türk kahvesiyle onu karıştırıp öyle yaptığım zaman çok koyu bir kahve oluyor ve güzel içiliyor
0101adana Ebruli101 bende ordan alıyorum eşim sade dibek seviyordu Bende taze çekilmiş Türk kahvesi ile karıştırıyorum hem daha yumuşak oluyor
Ebruli101 0101adana yeni aldınız mı değişmiş geldi mi size hem kahvesi koyu ölçek değişmiş sıcak çikolata gibi tadı 😶
Ebruli101 Annesizanne ben kendime yaparsam bazen karıştırıyorum da eşim türk kahvesini telvesinden dolayı sevmiyo😒