Merhaba hanımlar 27 günlük bır bebegim var ılk cocugum olduğu için biraz endişe içinde oluyorum. Dogumdan sonra bır muddet meme reddi yaşadık doymadıgı için sarılık olustu sarılıgı yok etmek ıcın sağıp sağıp sütümü oyle verdım bebegıme simdi soruma gelecek olursak sagdıgım zaman nekadar içtigini biliyordum sımdı çok şükür meme reddi ortadan kalktı artık emıyor ve nekadar ıcıyor doyuyormu bılmıyorum yaklasık bır gogusumu 10 15 dk emdırmeye calısıyorum 1 bucuk 2 saat arayla . Ve cişş konusu doydugunu cişten anlaşılıyormus her alt degıstırmede ciş yapıyor ara ara kakasınıda sadece uyandığı zaman acıktığı vakit ağlıyor ama yınede anne yüreği acaba doyuyormu süphesi öldürüyor beni🤦🏼♀️ Sizce anlattıgım gıbı durumda bebegım doyuyormudur tecrubelı anneler fikrini sunarsa sevınırım hayırlı günler hepınıze 🍂🍂