Mervekkc anladim simdi ben oyle kenarlikli kullanmadim normal oyun halisi gibi kullandim 3 aylikken basladik hatta hep yerdeydi guzel vakit geciriyordu 5 aylikken falan donmeye baslamisti cikiyordu halidan kenarlikli olursa daha iyi olur tabi ama emeklemeye baslayip hareketlendikten sonra pek durmuyorlar yerlerinde yaparsaniz is gorur tabi ama cok uzun sure tutamazsiniz eger kumastan olcaksa hareketlendikten sonra ustunden atlayabilir ben 1 yasindan sonra citlerden aldim oyun kosesi yaptim daha genis alanda daha rahat oynuyor o sekilde ama suan beneginiz kucuk onun icin erken biraz kendim yapicam derseniz yapin guzel vakit gecirir ama uzun sureli olmaz 3 4 ay sonra pek durmak istemez orda bilginiznolsun