Otekiben Kızlar merhaba😊 bebeğim 6 aylık oldu . Vücudunda çok fazla kızarıklık kaşıntı olduğundan doktorumuz süt alerjisinden şüphelendi mamamız değişti. Şimdi ek Gıdaya başlamamız gerekiyor ancak ne vereceğimi nereden başlayacağımı bilemiyorum. Bebeğinizin sevdiği tarifleri benimle paylaşır mısınız🥰🥰
Necla61 Otekiben ben tariflerle değil ama tadimlarla basladim balkabağı tatl i patates havuç yumurta sarısı elma armut bunları 2 3 gün deneyerek devam ettim şimdiden sonra yavaş yavaş sebze çorbaları irmikli meyveli muhallebiler falan başlarım
Milkadimitrova Sebzelerle başla bence sonra meyveyin tadını aldığı için diğerlerini yemek istemiyorlar havuçla başlayabilir sin sonra patates sonra ikisini karıştır , sonrası elma aynı sekilde havucla ikisini karıştırabilirsin suyunu icerebilirsin