fitannee- Arkadaşlar bu ilacı kullanmaya başlayalı bir kaç gün oldu ve oğlumun yüzünde hergun bir sivilce çıkmaya başlad. Ben ilaca bağladım olayı ama başka birşey olabilir mi diye de düşünüyorum. Benim gibi kullanipta böyle bir sorun yaşayan var mı ?
Dilos01 fitannee- bende kullanıyorum 2 gündür kusma yaptı sut ile beraber kan damlasını da kustu 1 2 saat sonra balkona çıkarmıştım acaba üşüttü mü dedim bugün tekrar verecem dün vermemiştim eger yine tekrarlarsa degistirecem
Borankus fitannee- canim bizede saglik ocagi vermisti bunu icinde paraben varmış icerigi temiz degil o yüzden ocean aldim memnunum
ebruu134 fitannee- ben verdikten sonra akıllı uslu çocuğum gitti huzursuz uykusuz çocuğum oldu sürekli kusuyordu kaka rengi değişti bidaha vermedim düzeldi
fitannee- Dilos01 bizimde kusmalarimiz arttı ilaçtan sonra ama sivilce olayı çok canımı sıktı yarın doktora gidicez ordada bi sorcam bakalım 🤔
Dilos01 fitannee- aynen sor bakim bize de haber ver olur mu geçmiş olsun asidan sonra verdi dimi ebe sağlık ocağındaki kaç damla olarak kullanıyorsunuz bize 8 damla dedi
fitannee- Dilos01 evet 4. Ay aşısını olunca verdi ama 3 damla kullaniyoruz biz 🤔 sizinkide 4 aylık mı
fitannee- Borankus hmm o zaman bende bugün vermeyeyim. Yarın hastaneye gidicem dönüşte ocean alıp deneyelim birde 🙄
Dilos01 Borankus ya bende bugün ocean aldım ama kan damlası diye kan renginde degil sizinki de mi öyle kırmızı kutusu var eczaneden söyledim kırmızı beklerken adı üstünde kan damlası ya hani
Dilos01 fitannee- 4 ay 9 günlüğüz biz 3 damla az değil mi kilosuna göre akıtacaksın dedi ebe bize damlayı
fitannee- Dilos01 bana öyle birşey demedi de 3 damla dedi sadece hatta kutusunada yazmış 3 damla diye. 7700 oğlumun kilosu 🤔
Borankus fitannee- kesinlikle kullanma derim ben baska bir hemsireye sormuştum vegaferonu tum kan damlalarini kullan ama sakin bunu kullanma demisti paraben varmis bende hemen attim
fitannee- bebekzeynep hayır yok 4 aylık bu zamana kadar böyle birşey olmadı zaten alerji gibi değil bildiğiniz irinli sivilce 🤷🏻♀️
Gorkeminannesiii fitannee- 3 damla çok az kuzum 7 kiloysa 7 damla vereceksin benim oğlum 8 kilo 8 damla damlatiyorum
fitannee- ebruu134 kaka rengi hariç hepsi bizdede var ama ben bunların 4. Ay atağından dolayı olduğunu düşünüyorum herkes 4. Ayın böyle geçtiğini anlatıyor 🤔
fitannee- Gorkeminannesiii hiç öyle birşey demediler bak 🤔 neyse bunu şimdilik kullanmicam zaten başka alicam o zaman sorarım eczaciyada 😊