Alarakayaa Bebeğim 3 aylık olcak nerdeyse. Günde nerdeyse 6 kere mama veriyorum. Çok çok az emiyor sütüm çok azaldı. Acaba bu saatten sonra sütümü arttırabilir miyim. Artık 5 10 15 cc falan anca çıkıyor iki göğüsten.
ecemm-6161 Alarakayaa bol su iç humana iç dereotu ye anne sütü artırıcı çaylar var ondan al iç incir kuru kayısı ye hurma ye sütlaç ye bunlsr süt artırıyor
Annebebek58 Alarakayaa instagramda emzirme danismani dilruba demirezer varr ona msj at yogunlukdan hemen gormeyebiliyorrr o sizi dogru bilgilendirir
Kbrakbra61 Alarakayaa bende bu durumdan muzdaribim ya ne yaptıysam olmadı sağ göğsüm çok şişti sırtıma ağrı vuruyor meme boşalmadığı için maalesef bebeğimde emmiyor emse geliyorda sağmaylada ancak 5,10 cc çıkıyor
Emelmirac Gec kalmamissin canim bebisin emiyorsa daha fazla emzir sık sık emzir.emmedigi zamanlarda 2 saatte bir sagim yap sag ve sol 15 er dakika olmak uzere.insallah cogalir
Alarakayaa Kbrakbra61 ağrı yapıyorsa mastit olmuş olabilir gelmesede sağın bende aynısı oldu. 5 10 ccden daha fazla çıkar şiştiyse sadece çok sağın
Kbrakbra61 Alarakayaa sağdıkçada içleri sanki beton gibi oluyor bi ağırlaşıyorlarki gelmiyor yani süt olanıda içerde