Gambi aynı Canım benimki de 6 gün sonra 2.ayımız bitiyor gece uyanmadığı zaman hiç bölmüyorum uykusunu denedim ama uyukluyken asla meme almıyor ama bezini çok tutmamaya çalışıyorum bazen yanlış bağlayıp sızar gece ıslanır zıbını diye değiştiriyorum yavaş yavaş.acıkırsa uyanır zaten ki uyanıyorlar.