Kızlar selam,
Kızım boğaz enfeksiyonu olmuştu, çok şükür ilaçlarını kullanınca geçti. Yalnız burun akıntısı kaldı, burnunu da temizletmiyor. Her gün banyo yaptırıyorum, düzeni bu şekilde ve banyodaki buharla da burnu akar diye düşünüyorum. Öyle de oluyor aslında, burnu akıyor banyoda ve güzel temizliyorum ama sonra gece uykusuna yakın yine dolmaya başlıyor. Emerken tıkalı olduğu direkt anlaşılıyor.
Nebulizatörle izotonik su veriyorum açılsın diye, anlık fayda ediyor. Peteklerin üstüne su koyduk, ıslak havlu koyduk, evde iyonizerli hava makinesi var yattığı odada çalıştırdık ama yine yok yine yok. Sürekli tıkanıyor burnu. Sonra ağzından nefes alıyor ve boğazı kuruyup kuru kuru öksürmeye başlıyor. Çok ilginçtir uyurken su da içmiyor, ağlamaya başlıyor su vereceğim zaman.
Yani ben şimdi ne yapabilirim şaşırmış durumdayım. Bu yastığa sürülen burun açıcı şeyler işe yarıyor mu? Coldmix ve baby vicksti sanırım. Veya sizin başka bir öneriniz var mı?