Saliha36 Bizim doktorumuz 1 yaşından sonra vurduracaktı beklemedim ben çünkü 2 aylıkken başlanan bir aşı. 1 yaşa kadar hastalığa yakalanma riski olabilir. O yüzden doktoru da değiştirdim. Rotayla birlikte olabilir. İsterseniz 1 ay arayla da yaptırabilirsiniz.