Merhaba hanımlar, kızım meme mama beraber gidiyoruz 4 ay 7 günlük. Mamamız bitti eşim mama almaya gitti 120 tl ye aldığımız 1 kiloluk mamayı 150 tl yapmışlar. Antalya da Tahtakale zincir marketleri, siz de durumlar nasıl? Eşim müdürünü çağırtıp tartışmış. sma 3 numaraya indirim yapıp 1 numaraya koymuşsunuz, göz diktiğiniz bebeklerin kursağından geçen süt mü oldu artık diye? Sizler hangi şehirdesiniz ve kaç tl ye alıyorsunuz bakanlığın hattına şikayet edeceğiz. Güvenip uyguna aldığınız internet mağazası var mı?