04.04.2020 de sezeryanla doğum yaptım lakin bebeğim su yuttuğu için 1 hafta küvezde kaldı. Biliyorsunuz ilk 10 gün içersinde bebeklerde topuk kanı alınıyor ya ben küvezde olduğu için bebeğim sağlık ocağında topuk kanı aldıramadım ama bebek yoğun bakım hemşiresini uyardım siz alacak mısınız dedim “evet” diye cevap aldım. 1 hafta sonunda bebeğimi teslim alırken küvezden bana bebeğimin dosyasını da verdiler. İçersinde topuk kanı alındığına dair kağıtlar var yaptıkları tahlil sonuçlar vs herşey burada dediler. Bebeğim henüz 10 günlükken acaba sarılığı mı var mı diye sağlık ocağına gittik. Dosyalarımızla beraber. Hemşiremize tüm belgeleri verdik. Giriş yaptı kaydını açtı. Hiçbir sorun yoktu. Sonra hemşiremiz değişti 1.ay aşımıza gittiğimizde başka bir hemşire karşıladı bizi. Tekrar evrakları istedi neyse onasa verdim. Şimdi sorun bundan sonra başlıyor…. Oğlum daha 1 aylık sağlık ocağındaki hemşire beni arıyor bebeğinizin 2. Topuk kanı yok. Sistemde gözükmüyor. Hayır var diyorum doğum yaptığım hastanede alındı elimde kağıt var diyorum resim istiyor benden atıyorum whatsaptan tamam teşekkürler diyor hallediyoruz. 2 ay tekrar bi telefon topuk kanı yok sistemde gözükmüyor. Resim atıyorum teşekkürler diyor muhabbet kapanıyor. Derken oğlum şuan 6ay 18 günlük ve hemşire bizi arıyor fakülteye şevkinizi yaptık oğlunuzun topuk kanı yok. Nasıl olur diyorum her ay aynı muhabbet benim elimde kağıt var aldığım cevap evet kan alınmış lakin sonucu çıkmamış.!!!! Deliye döndüm!!!😡 hastaneyi arıyorum biz 14.08.202 de sonucun çıkmadığına dair mail attık sağlık müdürlüğüne birlik problem yok deniyor. Peki diyorum bana nasıl belge verdiniz o zaman alındı diye beni nasıl bugüne kadar bilgilendirmezsiniz ama biz mail attık sağlık müdürlüğü sizi bilgilendirmesi gerekiyor. Ölür müsün öldürür müsün.!!!! Sağlık ocağına gidiyorum siz diyorum sonuç olmadığını görüyormuşsunuz neden diyorum her ay o kadar aradınız sonucun olmadığını söylediniz “ ben siz aldırdım dediniz diye sistem de bir hata var zannediyorum” diyor bana.. Haydi birde sağlık müdürü beni aramaz mı topuk kanı verilmemiş bu bir suç ya fakülteye gidip hemen verin yana dilekçe yazın sağlık bakanlığına. Mesüliyeti üstünüze alın. Topuk kanı erken teşhis açısından önemli 1-10 günlük bebeklerde alınır işe yarar lakin 6ayını geçmiş bebekte neden nasıl topuk kanı vericem şimdi. Kime şikayet etmeyelim ne yapmalıyım. Sizce vermeli miyim topuk kanı