SerpilAkbulut merhabalar bence alıştırmak zorunda değilsiniz ben hamileyken hiç emzik vermivem vermek istemiyorum diyordum ama bebeğime bir kere denemek amaçlı verdik tuttu gibi emmeye başladı tutma da hiç sorun yaşamadık mecbur arada çok huysuzlanınca bide uyuması için veriyorum ama yinede içim rahat değil verdğim için