Esilyaa Bebeğim 7 aylık çığlık atarak uyanıyor resmen. Alt dişler tamamen çıktı. üst dişler de patladı ve günden güne uzuyor. Niye bu huzursuzluk ya! Uyku uyuyamaz oldum. Yenidoğan dönemine girmiş gibiyiz resmen. Bi akıl fikir verim bacımlar😭
Mom299 Esilyaa Huy degiştiriyordur kuzum belki büyüdükce farklı seylee ögreniyorlar ya ondandır benim bebegimde öyle bu gunlerde bu gece gene löbetteydik eşimle uykusuz kaldık valla bizim de gaz sıkıntımız var zor geçiyor bu aralar
Aybikesuna Esilyaa benim kızımda 7 aylık aynı şekilde 3 haftadır falan ağlayarak uyanıyor saat başı daha dişler çıkmadı hiç hep diş diyorum ama bu kadar uzun sürer mi gerçekten başa döndük damakları şiş ne zaman çıkar siz tecrübe etmşsiniz
Esilyaa NamelesS kız zaten baya uzadı üst dişler de daha nereleri çıkarıyor acep? Bugün doktora götüreceğim
Esilyaa Mom299 of korkutuyor beni çocuk ya ben öyle çığlık duymadım hiç. Apartman inledi resmen. Mamayla rahatlatıyor kendini aç olmasa bile
Esilyaa Aybikesuna bizim alt dişler 4. Ay atağı ile birlikte başladı sıkıntıları ikisinin derdini bir çektim. 4 ay 26 günlükken patladı altlar… üstler hiç sıkıntı çıkarmadı bize. Kehribarın şifasına inanıyorum çok. Hiç salya falan akıtmadık. Ateş de olmadı. 6ay 15 de de altlar patladı şimdi uzama aşamasında ama bu çığlıklara anlam veremiyorum.