Whiterose çok teşekkür ederim cevabınız için. Biz de sarılık geçirdiğinde bir haftalıkken avent biberon ile anne sütü vermiştik. Baya içiyordu ozaman. Sonra doktor biberona alışır meme reddi yapar dedi, ben de korkudan biberonu kestim fakat nasıl zorlanıyorum anlatamam. O ara hep buLuğa süt attık. Aktif emmesi pek güçlü değil bebeğimizin ve aç kaldığını düşünüyorum, biberon takviyesi yapmak istiyorum.