Eesay sizin anlattiklarinizin aynısı var bizdede şişlik yok,hareket kısıtlılığı yok,düzde tutiyo dediğiniz gibi benim bebeğimde erkek kafasıni sola egiyo benim bebeğimde,yatirmadada problem yok kendi sağa yada sola dondurup yatiyo kafasını ama düşme olunca ister istemez dusunduruyo ben göz kaynaklı zannediyordum göz Dr götürdüm bişey çıkmadı,göz doktoru fizik tedavi gibi bişey görmesi gerekebilir dedi hangi bölüme gidecegimide bilemedim şimdi aslında en mantıklısı nöroloji gibi geldi şimdi sizde söyleyince