banuyusuff bizim sünnet evde oldu çok da güzel oldu. Hastanede süreç nasıl ilerliyor bilmiyorum ama kendi tecrübemi aktarayım.
Sünnetten sonra ki yarım saat içinde ilk çişini yaparken çok ağladı. Bi 15 dk kadar. Ne yapsam susmadı. Zaten pipi sargılı olduğu için belden altına yarım kundak yapıldı. Ve dizlerden baş örtüsü ile hafifçe bağlandı hareket edip sargıyı düşürmemesi için.( hareket edememesi de ağlamasına sebep oluyor tabi) zaten kas gevşetici iğnenin etkisiyle güzelce uyudu. 6 saatte bir dolven ve calpol dönüşümlü olarak kullandık. Onun haricinde sünnetçinin yazdığı 3-4 tane kremi aldık üçünü bir karıştırıp sürüyorduk. Aynı zamanda sünnetçi eve gelip özellikle kendisi ilgileniyordu pansumanlar ile. Bizim bebeğimiz pansumanlar haricinde hiç ağlamıyordu. 1 haftada tamamen iyileşti emin olun zor bir süreç değil