Eğitmenle başladığım uyku eğitimi başarısız oldu.
2 haftadır deniyorum ama ne ağlamasında azalma, ne uyku süresinde uzama var.
Yatağı gördüğü an katılarak ağlamaya başlıyor her türlü sakinleştirmek serbest ama benim bebeğim sakinleşmiyor maalesef.
Demek ki eğitim her bebek için değil. Çok mutsuzum