Duruss1 Arkadaşlar 7 aylık kızımda genital dudak yapışıklığı( labia- Sineşi- füzyon) farkettik bu durumu yaşan var mı? Varsa nasıl tedavi ettiniz yardımcı olur musunuz?
annesinin_kizi Duruss1 teyzemin torununa da vardı kız daha büyüktü hatta yüyüror felan Dı çok kısa bir işlem le kesildi orası hatta annesi ve teyzem de yanında kaldılar bebeğin sonrasında kucağa felan almadık alt değiştirmeden çok az bir Kan gördük o kadar Ama o işlem yapılırken uyanık mı uyuyor mu acı varmı bilmiyorum
Arwen Duruss1 benim kızım 8 aylık onda da var. Geçen haftalarda doktora gittik 1 hafta vazelin tedavisi verdi, 1 haftadan sonrada fito krem tavsiye etti ana ben vadelinden sonrasını yapmadım çünkü açılmıştı. Tabi tekrar kapanma durumu oluyormuş.
Arwen Duruss1 ve korkmayın korkulacak bir durum değil. Sadece tam kapanma olur ve idrar yolu enfeksiyonuna neden olursa sıkıntı oluşur. Yoksa çöpü zaman müdahale bile edilmeden tekrar açılma oluyor. Ha bide doktorumuz asla ıslak mendil kullanmayın ve kabızlığa dikkat edin dedi. En önemli sebepleri bunlarmış.
Duruss1 annesinin_kizi ya öyle mi peki hangi doktorda işlem yaptılar çocuk doktoruna götürdük biz yapmıyoruz dedi
Duruss1 Arwen bende doktora götürdüm çocuk doktoru (hametan ve bactroban) ilaçları yazdı 12 gündür kullanıyoruz tık yok. Bildiğimiz vazelin mi sürdünüz siz günde kaç defa
Duruss1 Arwen bide benim kızım hep kabızz ıslak mendil de kullanmıyorum temizleme pamuğunu ıslatıp öyle siliyorum kızımı
Arwen Duruss1 bizim çocuk doktorumuz çocuk cerrahiye yönlendirdi o verdi tedaviyi. Evet bildiğimiz vazelin günde 2 defa kullandım. Benim kızımda sürekli kabızdı o etkiledi sanırım şimdi dikkat ediyorum sürekli zeytinyağı, kayısı yedirmeye çalışıyorum.
Badiss Duruss1 bende doğdugundan beri hep temizleme pamugu ıslatıp sildim am demekki bünyeleri yapıyor takip etmekte fayda var.
28012020 Duruss1 merhaba benm kızımda 5 aylıkken oldu çocuk cerrahisi 2 dk lık bir işlemle müdahale etti hemen açıldı fakat sonradan tekrar yapışma oldu yine aynı işlemi yaptılar birde bana bir hareket gösterdiler altını değiştirirken yapıyorum sonrasında olmadı bir çocuk cerrahisi görsün isterseniz
28012020 Duruss1 ama şunu söyleyim öncelikle bize östorojen içerikli bir krem verdi o açabilir dedi fakat açmadığı için cerrahi müdahale yaptı. Cerrahi müdahale dediğimden sakın korkmayın bende yanındaydım iki dakika bile sürmedi
Badiss Duruss1 benm kızımda da 2,5 aylıkken farketti doktorumuz elle müdahele ederek yavasca actı. Şuan 3 ay 5 günlük tekrar yavastan kapanıyor yarın birdaha götürecem bakalım. Yeniden kapanma olursa gel krem verecem demişti umarm o krem gecırır 🤷🏼♀️
Aylaayla Duruss1 arkadaşımın kızında vardı erken fark etti dr krem verdi oraya sürüp hergün masaj yaparak açtı maşallah şimdi dörtbuçuk yaşında normale döndü