Kızlar 3 gün sonra oğlum 3 aylık olacak doğduğu gün verdim emziği hastanede fakat çocuğum elimle tutmadığım zaman imkanı yok emziği ağzında tutmuyor 🤦♀️ 7 tane emzik denedim en ucuzundan en pahalısına kadar sadece mamajonun damaklı olanını öğürmedi. Ve işin en komik kısmı ise emziksiz uykuya geçmiyor 🤦♀️ Ne yaptıysam ağzında durmuyor emzik 🤦♀️ hem sallayıp hem emzik tutmaktan anam ağladı 🤦♀️ Allah aşkına nerde hata yapıyorum? Varmı benim gibi olup sonradan emziği sağlam tutan bebek ?☹