Bende 1 haftadir kafayi yiycem. 6 aylık doğduğundan beri mama icen cocuk biberon görünce ağlıyo. İşin kötü tarafı ben çalışıyorum ac kalacak gidene kadar. Emmeyi de cok azaltti. Ek gida tadimlarina başladıktan sonra oldu bence . kaşıkla verince yiyo ,iciyo ama biberon almiyo. Napcam ben