Kızlar yaklaşık üç gündür gribim ve önlemlerimi aldım ama oğlum gelip kucağıma maskemi çıkartıyor sürekli kucağıma zıplıyor(normalde de çok anneci babada dahi 5 dk zor duruyor hep dibimde)bugün sabah öksürük ile balgam fark ettim akşamları falan ıhlamur içirip yatırıyodum elimden gldiğince fikkat ediyorum da şimdi daha ne yapabilirim var mı öneriniz.