Asli55 KiZlar oğlum 2ay 3günlük önceleri çok güzel kaka yapıyodu ilk bir ay günde 4 5 kere 2.ayda azalacağını biliyordum ama 4 5 günde bir yapıyo sadece anne sütü veriyorum normal mi 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Minnakyavrum Asli55 canım benimkide 2 ay 4 günlük.gunde 2 kere yapıyor telaşlanma her bebek aynı olmaz doktoruna sorarsın belki burda bilen biri cikar
Agg0207 Asli55 canım benim bebegmşnde kaka sayısı düştü ama hiç yapmadıgı olmuyor 3-4 kez yapıyor yinede günde
elifiii Asli55 sadece anne sütü alan bebek 10 güne kadar kaka yapmayabilir. ancak kaka yaptıgında kıvamı önemlidir, dr a sorarak sabah aksam bir cay kasıgı azcık ısıtılıp sogutulmuş zeytinyağı verebilirsiniz.
Asli55 elifiii canım yapmıyo yapmıyo birden yapınca bütün bezi dolduruyor taşırıyor bende anlamadım doktora gidicem zaten kontrole o zaman sorcam 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Tosbikim_351218 Asli55 Benim de kızım 2 ay 6 günlük kızım var günde en az 2 defa yapıyo yapmadığı Yok ama bazen günde 2 defa basen 4 defa o şekilde gidiyo
Cansu10 Asli55 bizde 2 ay 6 günlüğüz günde 2 defa yapıyordu bugün bu saate kadar yapmadı hala ama doktor bana söylemişti anne sütü alıyorsa 1 haftaya kadar yapmaması normal diye
Yasemintutku 2 aylığız aynı durumdayız...ilk ay her bezinde kakası olurdu..şimdi 5 günde bir geçende 8 gün olunca doktora götürdük yaptırdık ama normalmiş..endişe etme...ateş, kusma,def gibi gergin karın ve çişinde kmtü koku,kakasınjn kıvamı rengi sorun varsa direk getir dedi.
Tugbaergin Asli55 benim oglum 4 ay 6 günlük bazen 2 bazen 3 gunde bir yapıyor canim azaliyor yani gun geçtikçe 🙂
Eminetavsan Asli55 ben o zamanlar 10 gün yapmadığını bilirim ama normal oldugunu söylüyordu doktor. Benimki de sadece anne sütü alıyordu