Prensoglum biz çok gel gel dedik o yüzden del dell diyor dede diyor ama bu bizim için anlamsız çünkü dedesi yok etrafımızda dede kelimesini duymadı başka da birşey demiyor benmki daha küçük ama etrafımda gördüklerim de sizin aylarda öyle konuşan net kelime söyleyen görmedim canım sıkma canını herkes aynı değil 😊🙏🏽