Merhaba bebeğim 28 günlük. Yaklaşık 10 gündür yüzünde isirik var. Alnında kaşlarında saç kenarlarında falan var ve baktıkça üzülüyorum. Ilık suyla hergün siliyorum halbuki. Bazen anne sütüyle siliyorum. Yediğime de dikkat ediyorum. Anlamıyorum ki neden oluyor. Sizde de oldu mu lütfen ne kullandınız ?