Hanımlar bugün ortalama 6 saat kadar dışarıda olacağım kızıma kahvaltısını yaptırıp çıkaracağım ama dışarda çok acıkacak yanıma kavanoz maması ne yapabilirim acaba ? 9.5 aylık. Elma muz ve armutum var meyve olarak. Bebe irmiğim yok normal irmik, pirinç unu ve yulaf var. Kızımla pandemiden dolayı hiç dışarı çıkmadığımız için bilemedim ne yapılır dışarda :)