Mom042 Bebeğinizde hiçbir sorun olduğunu düşünmüyorum. Ama siz de okb var sanırım, destek almazsanız bu durum giderek çoĝalır ve icinden çıkılmaz bir hal alır. Çok zor, çok yıpratıcı bununla yaşamak. Şu an kim ne dese o sesi bastıramaz. Çözüm yine sizde, bunu bastıracak normale dönecek olan tek kişi sizsiniz. Başarabilirsiniz. Bununla mücadele eden çok insan var. Rabbim yardimciniz olsun insallah yüreğinizs ferahlık versin 🙏🍀