Merhaba anneler günaydın,
Bebeğim şu anda beş ay 22 günlük. Altı aylık olduktan sonra direkmamasının iki numarasına geçebilir miyim yoksa bu doktor kontrolünde doktor kararı ile olan bir şey mi bilen annelerimiz var mı acaba teşekkürler kolay gelsin☺️