Nik_mik_yok Eniz1907 bu şekilde tam 3 ay bekledik ,hala çıkmadı. Su an 2 gündür ateşli artık çıkacaktır diye umut ediyorum 🙈
iki_prens_annesi_ Eniz1907 valla bizimki 3 ayi gecti boyle hatta once usttekiler cikar sandim alttan iki tanr cikardi ama hala ustte bisey yok davul gibi oldu yavrumun disleri
bebekzeynep Eniz1907 geldi gelecek gibi duruyor canım benim kız böyle olunca bikac gün içinde çıkarmıştı ama her bebek farklıdır tabi kolayca çıkarsn inşallah
birfincantuzruhu aliismom kurban olam bebeğim 3 aylık bizimki de böyle altta üstte nerden anlıyorsunuz çıkacağını cahilim affedin yardım lütfen 😂
aliismom birfincantuzruhu genelde once alttan cikar ama 3 aylik cok erken gibi bazi bebeklerde cikiyor diyorlar ama.. bu arada profil resminiz beni korkuttu😄
birfincantuzruhu aliismom bu ara ruh halimi anlatıyor ondan bunu tercih ettim 😂😂😂 bu arada altlarda aynı böyle ondan demiştim🤭