eymenzeynep Arkadaşlar bebeğim doğduğundan beri kabız. Bir süre düzeldi şimdi yine aynı. 8 buçuk aylık. Bugün çocuk cerrahına randevu almıştım ama kimiside normal çocuk doktoruna götür diyor. Hangi doktora götürmem gerek
eymenzeynep Gzmkrm popoda darlık çatlak olabilirmiş onada çocuk cerrahı bakıyormuş. Bende kararsız kaldım