nursocum annem doğumda gelip 1 hafta kaldı ve istanbula döndü küçük bir kardeşim var, bizde görev icabı tayinimiz van a çıktı çoook uzaktayız malesef burda da kimsem yok , sling sayesinde kahvaltı yapıp yemek hazırlayabiliorum ama bi süre sonra onda da ağlıyor. 1. Sıçrama dedikleri şey bu mu acaba? Atak haftası dedikleri böle mi oluyor? Hemn bitsin hemen hemen inşş