glcndru canım benim allah bağışlasın. Benim bebeğim de öyleydi emmek istiyordu sürekli çünkü dünyaya alışmaya çalışıyordu ve en güvenli yer bizdik. Sürekli koynumda uyurdu gerçekten bizler için dayanılması çok zor. Açlıktan olduğunu sanmıyorum ama ay sonu kilo durumuna bakıp anlarsın onu ya da kafana takılıyorsa hemen sağlık ocağına götür kaç gram almış için rahat etsin. Memede süt bitmez hatta bebeğin emdikçe sütün artar korkma ☺️ Tekrar hayırlı olsun bebeğin sağlıklı uzun ömrü olsun.