Kızım şuan 6 ay 10 günlük.5,5 aylıkken ek gıdaya geçilmeye karar verildi,Birde kilo alımı az olduğu için geceleri emzirmeye kaldırıyorum halen.Bu da uykusu bölümüyor gelişimi geriler diye korkuyorum.Ek gıdaya geçerken anaflaksi yaşadık.Durduruldu.Testler felan süt alerjisi görülen şuan.bu hafta tadımlara başladık.Geceleri tok tutması kilo alması için kaşık mamaları (sütsüz)versem olur mu sizce?Drumu değiştireceğim ona soramadım.Yeni bir doktora henüz gidemedim.Siz neler yapıyorsunuz?