Hosgeldin bir süre devam eder o. Bizimde öyleydi. Bizim alerjiden kaynaklı bir durumda oluyordu fakat muhtemelen biberonda gaz yutuyordur. Kolik biberonlar var gaz yutmaması için aparat bulunuyor birde onunla dene istersen ben alıcam alıcam dedim çocuk 6 aylık oldu almadım 😄😄😄