AySofi Merhabalar kızım 3,29 aylık alt çeneden nokta kadar beyaz ama sert yuvarlak bir şey var. Yaşayan anneler varmı ? Neden oluyor ? Ve her bebektemi görülen bir şeymi ?
Mamimomm AySofi bizdede oldu bu durum cok korkmstm ilkten bize kitle demislerdi aglamaktan ölmüstum resmen snra baska doktorlara hastanelere gittim dis incisi dediler hatta farkli bir ismi daha var suan aklma gelmedi ama 2 ay sonra gecmisti bizimkiler
AySofi Angars çevremdeki insanlar da görülmemiş bir olay o yüzden beni çok üzdü. İnşAllah geçip gider
Mamimomm AySofi geciyo ya bizim bir tanesi nohut büyüklüğündeydi o 1yasinda gecti dgerleri 2 ay snra gecmsti korkmayn o yüzden
Angars AySofi aa üzülecek birsey degil ki bu netten bakin diş incisi diye hemen hemen her bebekte oluyor
Yasemila AySofi benim kızım da da nokta nokta içi beyaz dolu sivilce gibi vardı diş topları kullanıyorum şimdi hem ağız hijyeni için 6.5 aylık geçiyorlar