Size bişey söyliyim mi 6 aylık bebeğim 8.5 kilo 72 cm yemin ederim doğduğundan beri açım o kadar haşere ki yemek yemeye fırsat yaratamıyorum günü tek öğünle kapatıyorum çoğu zaman ama bol su içiyorum çokta iştahsızım bence yemenin değilde suyun faydası var sadece anne sütü farkındaysanız süt yapan şeyler genel anlamda su tüketimini arttırıcı besinler sağlıklı beslenin süt yapar diye yemeyün herşeyi yada bilmiyorum bünye meselesi de olabilir 50.5 hamile kaldım 62 yle doğum yaptım 1 ay sonra 54 tüm sonra 3. Ayda 51 oldum hala 51 im ama yemiyorum yiyemiyorum yani