Asel-pinar
aşağıdaki yorumu dün baska posta yazmıştım cok uykum geldiği için size kopyaladım. bebeginiz henüz kücük 2. aya yaklasırken bu tarz gecikmeler normal ancak ufak tefek destekler bebege iyi gelir bu da asagıda yazıyor. ( makat uyarımı tavsiyelerini uygulamayın lütfen)
makat uyarımı yapmayın lütfen ( tavsiye olarak yazılmış ama dogru bir uygulama degil) Emziriyorsanız bol bol su 4 lt kadar içmelisiniz, eviniz cok sıcaksa bebegi terletmemeye özen gösterin ( max 22 derece olmalı) bebeginizi banyo yaptırın 20 dk sıcak suda tutmaya calısın, bu sırada dogru yönde olmasına dikkat ederek dogal zeytinygı ile karın gaz kabızlık masajı yapabilirsiniz. Banyo sonrası bezini baglayıp sizin karnınıza yaslanmıs pozisyonda bebegin bacaklarını yukarı cekme bırakma hareketi yaptırın. Bu hareketleri kakasını yapana kadar ara ara tekrarlayın. ( ayse öner masajı izleyebilirsiniz)
son olarak eger masajlar işe yaramadıysa bebeğinizin ayaklarında ayak cukurumuz bölgesine ( bebeklerde henüz o cukur bölge yoktur ama o bölge bagırsakları yönetir ) saat yönünde masaj yapın her gün, ertesi güne öutlaka kakasını yapacaktır.