Kızlar oğlum 4 ay 22 günlük. Atak dönemindeyiz ilk zamanlara göre daha sakin. Gece sık uyanmalar sürekli emmek istemeler nedensiz ağlamalar uykudan ağlayarak uyanmalar anneye düşkünlük vs vs hepsine eyvallah ataktan dolayı diyorum. Ama bizim gece gündüzümüz değişti gece 12-1-2-3 kaçta unutabilirsem e haliyle geç yatınca öğlen 12-2 arasında uyanıyor. Erken uyandırsam da hemen geri dönüyor uykuya uyanık tutamıyorum hergün 1-2 saat erkene çekeyim dedim onuda başaramadım uyanmıyor asla uyansada dönüyor geri uykuya. Gece uykusuna 8-9 gibi yatması sağlık açısından çok önemli o saatte yatırıyorum ama gündüz uykusu gibi 1 saat uyuyup uyanıyor. Atak döneminde bunu yaşayıp ta çözüm bulan oldu mu.