Geceleri çiş yapmıyor bebeğim akşam saat 22 de duş alırım bezini taktım 12 de emzirip yatırdım az önce 3 te rüya öğünüyle besledim bezini değiştirmek için açtığımda bezin dolma göstergesinde hiçbir değişiklik yoktu ve bu uzun zamandır böyle neden böyle oluyor kafama çok takıyorum nolur yaşayan varsa bi yardım etsin. Geçen hafta doktora götürdüm aynı şikayetle tahlilde idrar enfeksiyonı çıktı şurup kullandık 1 hafta sonra kontrole çağırdıklarında tahlil yapıldı yine ve enfeksiyon geçti denildi. Kilosu normal deniyor, ama doymuyor mu acaba bebeğim, hiçbir aranma memeden kopmama veya ağlama huzursuzluk vs. Yok şuan bu arada bebeğim 3 ay 20 günlük