Hayırlı Geceler Kızlar.. Çok Bunaldım İnsanların Gereksiz Tavırlarından.. Ben Trafik Kazası Geçirdim ve Bu Sebeple Sağ Kolumu %50 Kullanamıyorum.. Oturduğum Binada da Sevdiğim Bir Komşum Var Ama Şu Aralar Hâl ve Tavırları Beni Çığırından Çıkaracak.. 2 Buçuk Aylık 1 Kızım Var Ve İlk Bebeğim.. İzinsiz Bi Şekilde Bebeğimi Kucağımdan Alıyo ve Almak İstediğimde Bana Geri Vermeyip Kızının Kucağına Veriyo.. Evlerinden Çıkıp Kendi Evime Gideceğim Zaman Bile Kızının Kucağına Veriyo Bebeğimi.. Ve Sürekli Kalabalık Bir Ortam İçerisinde Ben Kızımı Kucağımda Tutarken Bariz Bir Şekilde Sağ Koluma Bakıyorlar Ve Bu Durum Beni Aşırı Rahatsız Ediyor.. Kalp Kırmadan Bu Durumu Nasıl Çözcem Bi Türlü Çıkar Yol Bulamadım..