Browni Önceki posttan sonra sütümü sağdım 150 cc cıktı, yarın 12 ye kadar bebeğimi emziremicem. Eğer acıkırsa hangi mamayı almam lazım yardımcı olur musunuz kaç gram olmalı tek öğünde ne kadar vemeliyim
iremezgi Browni 1 numara mama alınıyor. Bebekten bebeğe değişir tabiki ama benim bebeğim 70-80 cc kadar içiyordu. Bazen 60 da içtiği oluyordu. Her ihtimale karşı tek seferde 80-90 cc hazırlıyordum genelde, artık ne kadar içerse
sarilokumumm Browni 1 numara mama alıyorum markası sana bağlı ben aptamil kullanıyorum 52 günlük normalde 60-90 cc alıyor bazende 30cc içiyor süt ile doymuyor mama ile takviye ediyorum 90 cc hazırlayın daha iyi olur
egkirbag Browni Ne sıklıkla besliyorsunuz bebeğinizi yani şöyle sorayım 24 saat içinde kaç defa?? Benim bildiğim bir hesaplama var doktorumuz söylemişti : Kilosu x 150 / Günde kaç defa beslediğin Bu hesaplama alması gereken öğünü ortaya çıkartıyor.
iremezgi Browni yok 0-6 ay arası 1 numara oluyor. Ben bebelac almıştım ama açıkçası araştırarak almadım. O an markette o vardı onu aldım 🤷🏻♀️😅
Browni egkirbag kilosunu bilmiyorum en sın 1 aylık aşıda 5300 dü günde ortalama 1 bucuk 2 saat aralıklarla emziriyorum
HilalGokalp Browni keşke tanışsak ve yakın olsak bende mamada var sağılmış anne sütü de :) ne kadar kullanman gerektiği mama paketlerinin üzerinde yazıyor. Eczaneden alırsan onlar yönlendiriyor zaten seni
Seyhan06 HilalGokalp ayy ne kadar güzel düşüncelisiniz sadece postu okumak için girmiştim yorumunuzu çok beğendim ya 💐💐💐
Tugcesilam Browni ben 1 haftalıktan beri mama meme olarak besleniyoruz aptamil vok gsz yaptıgı icin bebelac gold 1 numara kullanıyorum 3 aylık 2 saatte bir 60 cc veriyorum mama öncesi emiyor
Browni Tugcesilam sütü dolaba koydum üstü tortu gibi oldu normal mi ? Ben markette ne bulursam onu alıcam aceleye geldi hiç vermedim daha önce en düşük gramlı kutu yeter sanırım
egkirbag Browni Ortalama hesaplayın ozaman şimdi ne kadar kilo almıştır bilmiyorum nerdeyse 2 aylık olmuş.yani 5300e göre hesaplamak doğru olmaz.günde 12 defa rahat besliyorsunuz ozaman 2saatte bir dersek.
Tugcesilam Browni kendi sütünmü tortu oldu en düşük gram 350 gr aptamil genelde gaz yapıyor bilgin olsun
Tugcesilam iremezgi ben ilk aptamil kullandım cok gaz yaptı sonra cok araştırdım ve bebelac şuan iyiler surasında bebelac gold
Egurbuz20 Browni canım 0-6 ay 1 numara mama alıyorsun 6-12 ay 2 numara ayına göre numarasını alıyorsun mamaya gelince kendisi belirler ne kadar yiyeceğini ama anne sütüne oranla daha doyurucu oluyor düşüncesindeyim kendi bebeğimle deneyiminden yola çıkarak söylüyorum bunu mama markası tamamen sana ve bebeğine bağlı
Browni Egurbuz20 çok sağol kuzum sen hangi markayı kullanıyorsun belki vardır bizim burda çoğunluk bebelac güzel diye duydum
Egurbuz20 Browni similac kullanıyorum canım gaz sorunu varsa iyi geliyor e bebekte ve eczanelerde var diye biliyorum