Sibellllll 10 günlük bebegim çişini yaparken cok zorlaniyor boyle bir durumla karşılaşan varmi yardımcı olursaniz sevinirim
Minnakyavrum Sibellllll ıkınma sesi ya da kızarmaya eğer zor yapmıyordur vücudunu yeni tanıdığı ve neyi nasip yapması gerektiğini bilmediği için oluyor.. sadece süt alıyorsa kabız olmaz bebek kolay.kolay ama mama kullanıyorsanız bilemiyorum post üstte kalsin