Avrupaligelin Kızlar iyi geceler 8 ayımızı doldurduk önceki aylarda gaz sancımız olmadı şükür ama son 1 aydır geceleri uyanmaya çalışıyor gözü kapalı ama kıvranıyo ağlayarak uyanıyor bunlar gazdanmıdır yoksa atak diş falanmı ? Kıvrandıktan sonra gaz cıkarıyor bildiğiniz koca insan gibi 3 5 defa ama gündüz hiç sıkıntımız yok şükür kabız da değil anlamadım gitti aptamil aldık gaz yaptı sma kabız yaptı bebelac gold içiyoruz bayadır o mu yapıyor bilmiyorum bilen çıkar inşallah. Tam uyudu diyorum yatıyorum hop ağlıyo pışpış yapıyom geçiyo ama kıvranıyor belli üzülüyorum😢 şimdiden teşekkürler 🌹
Weewe Avrupaligelin acaba ek gıdada verdiğiniz bir şey gaz mı yapıyor ki? benim oğlumda mesela yer elması acayip ga yapmıştı bir daha vermedim.
Senacay Avrupaligelin ek gıda aldığı içinde olabilir. Gece yatmadan önce bebeğe rezene yada anason yapıp ver iyi gelir. PP
Avrupaligelin Weewe onu da test ettim ama bulamadım muz vermedim birkaç gün aynısı oldu yumurta zaten çok sevmedi ara ara veriyorum sebze çorbası yapıyorum her gün farklı şeyler koyuyorum belki odur budur diye ama aynı her akşam 😢
Weewe Avrupaligelin ah yavrumm kiyamam :( ins bilgili anneler gelir de bir fikir olusur. Takip eden doktorunuz varsa bi danisin yine de.
Avrupaligelin Weewe mamayı mı değiştirsem bilmiyorum bebeklere neler gaz yapar araştırıyorum herşey yazıyor çıkamadım işin içinden🤷🏻♀️
Masalikoo Kızım 8 ay 18 günlük birebir aynı şeyi yaşıyoruz hatta bi bizde mi sorun diyordum.Resmen uykudan yarı uyanıyor gazını kıvranarak yapıp geri uyuyor,verdiklerime dikkat ediyorum ama ya ben gözden kaçırıyorum yada doğal süreç
Avrupaligelin Masalikoo 8 ay 5 gün bizde . Bazem diyorum ki birkaç gün el gıda vermiyim süt ile idare ederiz bakalım onu yapıcam o zaman sonuç ne olucak. Bebekken hiç gaz sorunu yaşamayınca bu aylarda garip geliyor🤦🏻♀️
Mesutefe 8 aylıkken aynıydık artık kafayı yicektim şimdi aptamil 3 geçtik çok şükür uyanmıyor 2 de bir sıkıntı var galiba yada 8. Ayda 🐥🐥
Avrupaligelin Mesutefe biz de bebelac gold 2 kullanıyoruz ama smilac mı denesem diyorum iyi yorumlar gördüm baya 🤷🏻♀️ Bende 8. Ayda skıntı var 🙈
Masalikoo Avrupaligelin Bizim süt alerjimiz var ve ben artık kafayı yedşm.Doğal sürecinde olan en ufak şeye bile acaba kaçamak yaptımda alerjisi mi tetikledi diyip kafamda binbir türlü kuruyorum artık hastalık boyutuna geldi.Gerçekten çookkk zor durumlar bazen diyorum bi kendini ifade edebilecek zamanına ah gelse