Hayırlı geceler hanımlar bebeğim 4 Ayına girecek ay sonu on damağında beyazlık ve şişlik var habire ağlıyor elimi veriyorum eline hemen oraya götürüyor dış kasiyici veriyorum eline parçalayacak gibi ısırmaya çalışıyor sürekli bı ağlama istegi ağzında biseyler olacak durmuyor başka türlü bu neden olabilir daha çok erken diye düşünüyorum ama var mi aynı sorunları yaşayan acaba 🥺