Kivancurazmomy12 alistrdim ben baya benimde öyle aslında hala.oyle sayılır o anlarında ikinip.sklmaya başladığında pis pis deyp sallıyorum yine dalıyor zaten başucumda olduğu için beşik çit dese duyuyorum hani bir müddet zor oluyor onunda alışması falan ama.ben böyle böyle alistrdim smdi de ikiniyor skiliyor ama artık belki uyku içinde bir kez falan