8 aylık bebeğim sürekli pıskırma gibi ses çıkarıyor.Ama aşırı derece de yapıyor.3 aylıkken filan da yapıyordu arada sonra unutmuştu.Son 1 aydır tekrar başladı ve sürekli yapıyor.Ben de önemsemiyordum başlarda öyle oynuyor gibi yapıyordu.Son günlerde aşırı yapıyor.Ben de korkmaya başladım.Bir fikri olan var mı? Böyle uykusu gelince falan artırıyor.pürrrtt gibi bişey çıkıyor.