aynurkeskin ilknurcelik bende 118 günlüğüm ama hala olmadım dert etme olursun 👍 1 sene olmayanı da varmış
Hifanur Benim arkadaşım 1 sene oldu Doğum yapalı şuan hala olmadı doktora gitmiş 2 yıl olmayanıda var normal demiş herhangi bi ilaç vs bişey vermemiş . Bende tam tersi kırkından sonra hemen oldum